Úřední deska – obsahuje důležité informace týkající se chodu domu. Například termíny členské/výborové schůze SVJ, odstávky dodávaných energií, odečty energií, stavebních prací v domě, revizí a kontrol, čištění komunikací, vzniklé závady a jejich odstraňování. Možnost vložení přílohy.
Nástěnka – slouží pro zefektivnění komunikace mezi členy SVJ a Výborem, (hlášení závad a poruch, informace o stavebních pracech jednotlivých členů, informace o prodeji či pronájmu nemovitosti a následném stěhování).
Anketa – takto provedeným průzkumem si Výbor/ členové SVJ mohou udělat jasnou představu o mínění ostatních vlastníků jednotek o poskytovaných službách a chodu domu. Zároveň výsledky z ankety mohou být podnět k jednání na členské schůzi. Například „spokojenost s úklidovými službami“ nebo „dostačující kapacita popelnic“.
Všichni vlastníci v jedné tabulce, která obsahuje informace o aktuálním či bývalém vlastníkovi (kontaktní údaje – trvalé bydliště, tel. email), typu vlastnictví, velikosti jednotky a podílu na společných částech domu.
Evidence vlastníků je předchystána tak, aby po exportu ve formátu .xls (Microsoft Excel) byla plně dostačující jako podklad pro členskou schůzi vlastníků jednotek s možností automatického výpočtu účasti a hlasování na schůzi SVJ.
Archiv veškerých dokumentů snadno přístupný a rozdělený do jednotlivých let. Smlouvy, revize, projekt domu, objednávky, faktury, zápisy ze schůze apod..
Lze snadno přizpůsobit požadavkům co se týče do obsahu, přístupových práv a struktury.
Seznam provedených či plánovaných kontrol a revizí v domě. U každé revize je uveden její typ, termín provedení vč. termínu následné revize a případně vzniklé závady, které na sebe upozorňují zvýrazněním. Samozřejmostí je možnost stažení a propojenost s kalendářem.
Seznam provedených či plánovaných kontrol a revizí v domě. U každé revize je uveden její typ, termín provedení vč. termínu následné revize a případně vzniklé závady, které na sebe upozorňují zvýrazněním. Samozřejmostí je možnost stažení a možnost propojení s kalendářem.
Roční stavy a evidence měřidel energií jednotlivých vlastníků jednotek.
přehled – srozumitelně uvedený souhrn příjmů a výdajů domu v daném roce
faktury – evidence přijatých faktur, která je propojená s bankovním účtem. Díky tomuto přehledu rychle vidíte náklady domu či zda platba úspěšně proběhla či nikoliv.
objednávky -evidence objednávek vytvořených Výborem SVJ
V jednoduchém přehledu jsou uvedeny informace o domě (počet jednotek a podlaží, typ vytápění, výtahu, orientace apod, ..), SVJ (sídlo, IČ), správci Adminreal, pojištění domu, atd.
V přehledném rozložení jsou uvedeny jednotlivé jednotky vč. jejich majitele, podlaží v domě, výměr, typu jednotky a procentuálním podílu v domě.
Lze snadno přizpůsobit požadavkům na přístupové práva.
Díky informacím z bankovního účtu společenství si každý vlastník může zkontrolovat, zda se jeho předepsaná platba připsala na bankovní účet společenství. Výbor SVJ má ihned přehled o přeplatcích či nedoplatcích předepsaných plateb a vyúčtování jednotlivých vlastníků.
Výstup z každého roku lze jednoduše exportovat do .pdf.
Důležité kontakty na havarijní službu, správce AdminReal, výbor SVJ, právní služby a pod…
Přehledně zobrazené termíny kontrol, revizí, oprav a odstávek, odečtů energií, členských schůzí vlastníků a plateb záloh za služby. Kalendář je propojen s Revizemi a Úřední deskou.